به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    قفل  کردن  پیج اینستاگرام 

     

    چگونه در اینستاگرام ایمن و ایمن بمانیم
    از فعال سازی احراز هویت دو عاملی تا محدود کردن افرادی که می توانند به حساب شما دسترسی پیدا کنند یا به شما پیام ارسال کنند ، در اینجا نحوه ایمن ماندن در برنامه اشتراک عکس فیس بوک است.
    جیسون کوهن
    توسط جیسون کوهن
    16 اکتبر 2019 ، 5 بعد از ظهر
    فیس بوک
    توییتر
    Pinterest


    چگونه در اینستاگرام ایمن و ایمن بمانیم
    اینستاگرام روشی یکپارچه برای به اشتراک گذاشتن عکس های فوری فیلتر شده از نکات برجسته زندگی را ارائه می دهد ، اما مانند هر چیزی در اینترنت ، سهم خود را از بازیگران بد جلب کرده است. مزاحمت ها ، هکرها و کلاهبرداران آنلاین بیداد می کنند ، اما اجازه ندهید این مسئله شما را از شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک بترساند.

    برنامه اجتماعی تعدادی از ویژگی ها را برای امنیت حساب شما معرفی کرده است. تنظیماتی وجود دارد که می توانید حریم خصوصی حساب خود را کنترل کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ کس به حساب شما نفوذ نمی کند. در اینجا نحوه ایمن سازی حساب اینستاگرام خود آورده شده است.


    https://karinacss.ir/


    احراز هویت دو عاملی را فعال کنید
    اگر نگران هستید که شخصی حساب شما را هک کند و بدون اجازه شما در اینستاگرام پست بگذارد ، تنظیم احراز هویت دو عاملی (2FA) یک امر ضروری است. پس از وارد کردن گذرواژه خود ، به یک فرم احراز هویت نیاز دارید ، هکر نمی تواند بدون دسترسی فیزیکی به دستگاه متصل به حساب شما دسترسی پیدا کند ، حتی اگر رمز ورود شما را داشته باشد.

    برای تنظیم آن ، به نمایه خود بروید و روی نماد همبرگر () ضربه بزنید. منوی تنظیمات (بالای پنجره بازشو در iOS ، پایین سمت راست در Android) را انتخاب کنید و روی Security> Two-Factor Authentication> Started ضربه بزنید. سپس می توانید تنظیم کنید 2FA از طریق پیام متنی یا یک برنامه احراز هویت مستقل ، مانند Google Authenticator.

    اگر تلفن شما دارای مشکلات اتصال است و نمی تواند کد امنیتی پیامکی دریافت کند ، در اینجا کدهای بازیابی وارد می شوند. به تنظیمات> امنیت> احراز هویت دو عاملی> کدهای بازیابی بروید و برای ورود به سیستم از کد نمایش داده شده استفاده کنید.


    فیشینگ نشو
    این شرکت می گوید برای کمک به کاربران در تمایز بین ایمیل های جعلی و مکاتبات رسمی اینستاگرام ، برگه "ایمیل از اینستاگرام" را در اختیار شما قرار می دهد که "به هر کسی اجازه می دهد تا بررسی کند که آیا ایمیلی که ادعا می کند از اینستاگرام است اصل است".

    این ویژگی را می توان از طریق تنظیمات> امنیت> ایمیل از Instagram پیدا کرد. یک برگه "Security" لیستی از ایمیل های ارسال شده توسط Instagram را در طی 14 روز گذشته در مورد امنیت حساب شما و مکانهایی که از آن وارد شده اید نمایش می دهد. در برگه دوم ، با عنوان "دیگر" ، ایمیل های باقیمانده به شما نشان داده می شود اینستاگرام در همین مدت برای شما ارسال کرده است.


    فعالیت ورود به سیستم را بررسی کنید
    با مراجعه به تنظیمات> فعالیت ورود به سیستم در رایانه ، می توانید مراقب هکرها باشید. این صفحه لیستی از مکانهایی را که با حساب خود وارد شده اید به شما نشان می دهد. می توانید مکان فعلی خود را تأیید کنید و فعالیت های قبلی را بررسی کنید. اگر مکانهایی وجود دارد که آنها را نمی شناسید ، بهتر است از آن دستگاه ها خارج شده و رمز ورود خود را تغییر دهید.

    حساب خود را خصوصی کنید
    هنگام ارسال پیام به اینستاگرام ، هر کسی در سیستم عامل می تواند تصاویر و فیلم های شما را به طور پیش فرض ببیند. اگر فقط می خواهید با افرادی که واقعاً می شناسید تعامل داشته باشید ، حساب خود را از طریق تنظیمات> حریم خصوصی> حریم خصوصی حساب تنظیم کنید و حساب خصوصی را روشن کنید.

    وقتی حساب شما خصوصی است ، باید قبل از اینکه دنبال کنندگان عکس یا فیلم های شما را ببینند ، تأیید کنید. فقط پیروان تأیید شده می توانند پست های شما را از طریق جستجو پیدا کنند ، ببینند کدام پست ها را دوست داشته اند و پیام های مستقیم برای شما ارسال کنند. Google با داشتن یک حساب خصوصی هیچ یک از عکس های شما را در Google Images فهرست نمی کند.


    وضعیت فعالیت را غیرفعال کنید
    اینستاگرام دارای ویژگی است که به مردم امکان می دهد ببینند چه زمانی شما به طور فعال از این برنامه استفاده می کنید. فقط در پیام های مستقیم خود به دنبال یک نقطه سبز کوچک در کنار عکس یک دوست بگردید. اینجاست که به افراد بگویید وقتی آنلاین هستید برای پاسخگویی به DM پاسخ دهند ، اما وقتی فقط می خواهید تنها بمانید ممکن است کمی مزاحم باشد. آن را از طریق تنظیمات> حریم خصوصی> وضعیت فعالیت خاموش کرده و گزینه را خاموش کنید.

     

    برای قفل  کردن پیج اینستاگرام کلیک کنید 

    اسماعیل
    جمعه 4 تير 1400 - 14:10
    بازدید : 274
    برچسب‌ها :
    5 نکته و نکته برتر از ترفند های تلگرام برای استفاده از آن مانند یک حرفه ای
     
     
     
     
    Telegram یک برنامه پیام رسان محبوب است که هر روز کاربران جدید به سیستم عامل می آیند. از آنجا که تعداد کاربران بار اول بسیار زیاد است ، فکر می کنیم بهتر است نکات و ترفندهای جالب و جالب تلگرام را برای شما دختران و دختران ارائه دهیم. این فقط باعث می شود که اقامت شما در برنامه پیام رسانی بیشتر راحت و کنترل شود.
     
    تلگرام گروه ها و کانال ها ، ربات ها را برای خودکار کردن وظایف و بازیابی اطلاعات و اختصاص نقش به کاربران ارائه می دهد. بیایید نگاهی عمیق تر به تلگرام بیندازیم تا دریابیم که سوراخ خرگوش تا چه حد عمیق است.
     
    شروع کنیم.
     
    1. حساب خودکار حذف کنید
    از آنجا که اکثر افرادی که از واتس اپ به تلگرام مراجعه می کنند به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی این کار را انجام می دهند ، اجازه دهید ما با یک ویژگی امنیتی شروع کنیم. می توانید حساب تلگرام خود را تنظیم کنید تا در صورت عدم حضور برای مدت زمان مشخص ، خودکار حذف شود. دیگر نیازی به نگرانی در مورد آنچه که هنگام مرگ می افتد نیست.
     
    نکات و نکات تلگرام 1 نکات و نکات تلگرام 2
    برای انتخاب مدت زمان ، به تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت بروید و بر روی گزینه "اگر Away For" انتخاب کنید ضربه بزنید. می توانید مدت زمانی مانند 6 ماه را انتخاب کنید ، به خصوص اگر زیاد از تلگرام استفاده نکنید. در غیر این صورت ، ممکن است فقط به دلیل غیرفعال بودن فعالیت شما کمتر شود که ما نمی خواهیم این اتفاق بیفتد.
     
    2. پیام های خاموش یا برنامه ریزی شده
    اگر نمی خواهید تحت تأثیر اعلانات قرار بگیرند ، تلگرام به شما امکان کنترل آنها را می دهد. اگر نمی خواهید مزاحمتی برای او ایجاد کنید ، می توانید پیام صوتی برای مخاطب خود ارسال کنید. گیرنده پیام را دریافت می کند اما از آن با خبر نمی شود - بدون صدا یا لرزش.
     
    نکات و نکات تلگرام 3 نکات و ترفندهای تلگرام 4
    پیام خود را بسازید و به جای ضربه زدن روی دکمه ارسال ، آن را چند ثانیه ضربه بزنید و نگه دارید. این یک منوی مخفی را نشان می دهد که در آن می توانید یک پیام را برنامه ریزی کنید یا ارسال بدون صدا را ارسال کنید.
     
    3. حالت آرام
    گروه ها و کانال های تلگرامی می توانند حداکثر 200000 کاربر را در خود جای دهند. یک گروه / کانال فعال روزانه صدها پیام خواهد داشت ، بنابراین پیگیری اینکه چه کسی سریع گفته است دشوار است. خوشبختانه سرپرستان این گزینه را دارند که حالت Slow Mode را فعال کنند که به اعضای نیاز دارد تا زمان مشخصی را منتظر بمانند تا پیام دیگری ارسال کنند.
     
    نکات و نکات تلگرام 5 نکات و نکات تلگرام 6
    گروه را باز کنید و روی ویرایش> مجوزها ضربه بزنید و مدت زمان را در پایین صفحه انتخاب کنید.
     
    این باعث کاهش هرزنامه می شود زیرا اکنون اعضا قبل از زدن دکمه Send کمی فکر می کنند و به جای اینکه آن را به 2-3 پیام تبدیل کنند ، از یک پیام برای گفتن همه آنها استفاده می کنند.
     
    همچنین در مورد راهنمای فن آوری
     
    تلگرام در مقابل سیگنال: کدام گزینه WhatsApp بهتر است
    بیشتر بخوانید
    4. افراد / گروه ها را از نظر مکان پیدا کنید
    این هر کجا که بروید دنیا را برای شما باز می کند. فعال کردن ویژگی Nearby به شما امکان می دهد گروه های جدید را کشف کرده و افراد جدیدی را که در این نزدیکی زندگی می کنند پیدا کنید. توجه داشته باشید که این کاربران و گروه ها نیز باید این ویژگی را فعال کنند.
     
    نکات و نکات تلگرام 8
    این گزینه را در زیر زبانه مخاطبین پیدا خواهید کرد. وقتی از شما س askedال شد ، مجوزهای موقعیت مکانی را بدهید و شما آماده پیدا کردن دوستان جدید و یافتن گروه های محلی جالب هستید.
     
    5. رباتها برای نجات
    انواع ربات هایی وجود دارد که می توانید در تلگرام برای انجام کارها ، تنظیم یادآوری ها ، مدیریت گروه ها و کانالهای بزرگ و گرفتن اطلاعات از وب استفاده کنید. می توانید از ربات ها در چت ها ، گروه ها و کانال های شخصی استفاده کنید.
    برای دانستن ترفند های تلگرام کلیک کنید.
     
    اسماعیل
    پنجشنبه 3 تير 1400 - 20:19
    بازدید : 735
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 86
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه